یه داستان وری وری باحال !


GoOshkoOB

در عصر یخبندان بسیاری از حیوانات یخ زدند و مردند...

می گویند خارپشتها وخامت اوضاع رادریافتند تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند و بدین ترتیب همدیگررا حفظ کنند… وقتی نزدیکتر به هم بودند گرمتر میشدند ولی خارهایشان یکدیگررا زخمی میکرد بخاطرهمین تصمیم گرفتند ازهم دور شوند ‫ولی از سرما یخ زده میمردند… ازاینرو مجبور بودند یا خارهای دوستان را تحمل کنند، یا نسلشان از منقرض شود. پس دریافتند که بهتر است باز گردند و گردهم آیند و آموختند که : با زخم های کوچکی که همزیستی با کسان بسیار نزدیک بوجود می آورد زندگی کنند ، چون گرمای وجود دیگری مهمتراست… و این چنین توانستند زنده بمانند…
بهترین رابطه این نیست که اشخاص بی عیب و نقص را گردهم می آورد بلکه آن
است هر فرد بیاموزد با معایب دیگران کنارآید و خوبیهای  آنان را تحسین
نماید…

بدبختی این حسن را دارد که دوستان حقیقی را به ما می شناساند… بالزاک



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:48---14 مهر 1390
متن زیر جالب و آموزندس گفتم بخونیش

من ميتوانم خوب , بد , خائن , وفادار , فرشته خو يا شيطان صفت باشم..

من ميتوانم تو را دوست داشته باشم يا از تو متنفر باشم..

من ميتوانم سكوت كنم , نادان و يا دانا باشم , چرا كه من يك انسانم , و اينها صفات انسانى است , و توهم به ياد داشته باش من نبايد چيزى باشم كه تو ميخواهى ؛ من را خودم از خودم ساخته ام , تو را ديگرى بايد برايت بسازد ؛ منى كه من از خود ساخته ام آمال من است , تويى كه تو از من ميسازى آرزوهايت و يا كمبودهايت هستند ؛ لياقت انسانها كيفيت زندگى را تعيين ميكند نه آرزوهايشان و من متعهد نيستم كه چيزى باشم كه تو ميخواهى و تو هم ميتوانى انتخاب كنى كه من را ميخواهى يا نه , ولى نميتوانى انتخاب كنى كه از من چه ميخواهى..

ميتوانى دوستم داشته باشى همينطورى كه هستم , و من هم..

ميتوانى از من متنفر باشى بى هيچ دليلى , و من هم..؛ چرا كه ما هر دو انسانيم ؛؛ اين جهان مملو از انسانهاست ؛ بنابراين اين جهان ميتواند هر لحظه مالك احساسى جديد باشد..

تو نميتوانى برايم به قضاوت بنشينى و حكمى صادر كنى , و من هم..؛ قضاوت و صدور حكم تنها بر عهده ى نيرو ماورايى خداوند است..

دوستانم مرا همينطور مييابند و ميستايند..

حسودان از من متنفرند ولى باز ميستايند..

دشمنانم كمر به نابوديم بسته اند و بازهم ميستايندم ؛ زيرا كه من اگر قابل ستايش نباشم نه دوستى خواهم داشت , نه حسودى و نه دشمنى و نه حتى رقيبى..؛ من قابل ستايشم , و تو هم..

اگر ديده ات به اين دست نوشته افتاد به خاطر بياور كه آنهايى كه هر روز ميبينى و مراوده ميكنى همه انسان هستند و داراى خصوصيات يك انسان ؛ با نقابى متفاوت , اما همگى جايزالخطا..؛

نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسانها را از پشت نقاب هاى متفاوتشان شناختى.. - و يادت باشد كه كارى نه جندان راحت است/__
پاسخ:چه تکست پر معناییه !! دستت مغ30 !!!!!!!!!!!!!!1


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:داستان,داستانک,داستان کوتاه,آموزنده,دوستان,دوستان واقعی,بالزاک,کاریکاتور,,ساعت 13:58 توسط Homa| |


Power By: LoxBlog.Com